BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 5 April 2011

Assalamualaikum....

birthday cake anak sedara ku " anuar"
Hehe..akhirnye..terbuat jugak blog nie..just nak perkenalkan Cake Umi.. (^_^)

lupa pula nak kenalkan diri...nama saya umi salmah..tinggal di parit imam batu pahat (sebelah ni bukan parit bilal tau!..hehe). saya ni dulu lepas grad jadi GSTT selama 11 bulan..tapi rezeki tak panjang.. huhu..dulu mengajar BM, PJ n seni..hehe..tapi itulah pengalaman 11 bulan yg sgt menarik.. 


dari dulu lagi saya mmg minat kek..ty je la member bilik dulu org yg akan g beli kek tanpa di suruh adalah saya..naik moto tau..klu kek besar bawa sebelah tgn je moto to sebelah lagi pegang kek..emmm knp sy suka kek? sebab saya suka tgk muka happy penerima kek itu (^_^)!.. tak lupa gak la muka happy saya bila dapat kek bila hari jadi saya..tapi kalau tak dapat tgk je la muka muncung saya bila tak de kek birthday..hehe..tapi setakat nie belum pernah tak dapat kek lg! (^_-)


minat buat kek pula sebab kita boleh menunjukkan keikhlasan kita pada pemberian kita itu.. plus saje utk isi masa lapang..hehe..sambil menambah sikit2 pendapatan.. setakat ni 4 kursus buat kek n roti dah dihadiri..2 kat kl, 1 kat kluang, 1 kat semerah..semoga ilmu yg diperoleh akan berkekalan...

kepada sesiapa yg membaca blog ini terima kasih..n ingt lah melihat senyuman org lain dari pemberian kita akan membuat kan kita tersenyum sampai bila2..(^_^)..



0 comments: